Zeer goed service punt. Alle voorzieningen aanwezig! Begin van parkeerplaats staat camperbord met richting aangegeven. Toppie!

• augustus 2021

Hoi mensen, we hebben vandaag ons toilet geleegd. De waterslang was een beetje kort en de waterdruk was te sterk. Nog prima ruimte om schoon te maken. We zagen verschillende kampeerders die het toilet niet konden vinden :) Vriendelijke groeten

• juli 2019

Alles wat je nodig hebt!👍 We kunnen er weer tegen aan! (Eigen slang mee!!)

• augustus 2021

• juli 2019

Alles wat je nodig hebt!👍 We kunnen er weer tegen aan! (Eigen slang mee!!)

• Hirtshalsmotorvejen 74

9382, Tylstrup, Denemarken