• augustus 2020

Leuke familiecamping. We zijn laat toegekomen en ze stelden een Quick Stop voor 160DKK. 20.00h tot 10.00h . We kregen een plaats toegewezen aan de ingang. We stonden daar heel ongezellig. Wel mochten we gebruik maken van sanitair. Goed voor een nachtje. Geen aanrader deze formule.

• augustus 2020

Een grote familiecamping. Vriendelijke ontvangst. Zwembad verwarmd met aparte glijbanen. Ondiep bad voor kleintjes. Heerlijke douches met in de avond sauna. Lekker om even te staan ter afwisseling van cp😃. In Nørre Nebel fijne supermarkt, bakkertje en slager en kneuterige winkeltjes.

Nymindegab familie camping