Nymindegab familie camping

Nørre Nebel, Denemarken

Nymindegab familie camping

Camping, bij zee (1,5 km), in bos, zandstrand, geldautomaat, afgebakende plaatsen, broodjesservice, kampwinkel, restaurant, ruilen gasflessen, fietsverhuur, midgetgolf, bij golfterrein (6 km), centrum (0,5 km)

• Lyngtoften 12

6830, Nørre Nebel, Denemarken
  • DKK 251,00 • 30 mrt. t/m 1 okt.

• ACSI - Campingcard

Leuke familiecamping. We zijn laat toegekomen en ze stelden een Quick Stop voor 160DKK. 20.00h tot 10.00h . We kregen een plaats toegewezen aan de ingang. We stonden daar heel ongezellig. Wel mochten we gebruik maken van sanitair. Goed voor een nachtje. Geen aanrader deze formule.

Ludon

Een grote familiecamping. Vriendelijke ontvangst. Zwembad verwarmd met aparte glijbanen. Ondiep bad voor kleintjes. Heerlijke douches met in de avond sauna. Lekker om even te staan ter afwisseling van cp😃. In Nørre Nebel fijne supermarkt, bakkertje en slager en kneuterige winkeltjes.

• juli 2020

Skønt sted med venlig betjening, kommer der gerne igen, badeland er skønt for børnene. Rent og pænt overalt.

• juli 2020

Gert-Smed

• DKK 251,00 • 30 mrt. t/m 1 okt.

• ACSI - Campingcard