Onvriendelijke eigenaar mochten alleen wc cassette legen als we er ook bleven overnachten. Terugkomen was geen optie. Heb hem vriendelijk een fijne dag toegewenst en zijn vertrokken.

klod1125

Rustige cp waar je ook nog je hengeltje uit kan gooien in de visvijver. En een goede WiFi verbinding

HuubenAnneke

Als je zelfvoorzienend en stil wilt zijn, is de plek goed voor jou. Al het andere lijkt vervallen en onrein. We verbleven er voor een nacht. Zal de plaats niet meer benaderen.

Kløvergaardens Put and Take, Benny Jacobsen