Erg fijne plek, Michael heeft overal aan gedacht. 10 euro met gratis stroom en wc, eventueel grijs en zwart water mag ook geloosd worden in de wc. Wij hebben via een envelopje betaald maar kon ook via PayPal. Heerlijk rustig geslapen en toen we wakker werden lag er sneeuw. Topplek!

Een mooie kleine ruimte tussen de appelbomen. Zal binnenkort weer komen. 👍

Conny111

Goede camperplaats voor bezoek Legoland op de fiets 13km supermarkt op 4 km fietsen alle voorzieningen weliswaar chem. toilet in wc en vuilwater met emmer maar allemaal goed te doen. Wij hebben hier 2 prima dagen gehad voor €23,- incl. gebruik van wasmachine. Mvgr Carina & Christ

Een mooie kleine ruimte tussen de appelbomen. Zal binnenkort weer komen. 👍

Michael’s Motorhome Parking