Ook in de winter is alles wat je nodig hebt aanwezig. Heerlijke warme badkamer. De sneeuw bij de instap werd direct verwijderd. WC en grijs water kun je op veel plaatsen langs de autowegen kwijt, dus geen probleem dat dit er niet is.

fschuur

Prima voor een overnachting met een mooi uitzicht . Een oase van rust. Sanitair niet al te schoon. Handig dat je in euro's kunt betalen (zie foto voor de actuele tarieven)

Avontuur66

Mooi uitzicht hier. WC en douche zijn wat gedateerd maar voldoen. Wifi is redelijk. Wij betaalden 32 euro met z'n 5en.

Bannislund