Zeer aardige en vriendelijke telefoniste. We voelden ons hier op ons gemak. Na onze fietstocht stond er een klein gastcadeautje voor onze deur. (Aardappelen en tomaten vers van het veld). Zoiets moois hebben we nog nooit gezien.

Rollergirl

Het wad heerlijk om hier te mogen overnachten terwijl de eigenaars zelf op vakantie waren. rust en prachtig uitzicht. een echte aanrader 🥰🥰🥰

• augustus 2020

Rustige plaats, ook niet veel te doen op loopafstand. Geen faciliteiten, niet duur.

• augustus 2020

• Sundhøj 15