Betaalde voor 2 personen voor 1 nacht douche electriciteit en staanplaats 39.87 euro. Vriendelijke ontvangst mooie plaats camper op gravel.

TinneJos

Een redelijke camping voor dit geld. Wij moesten nu bijna € 38 betalen. Er is geen ACSI korting ed. Plaats werd aangewezen. Sanitair sober maar wel goed schoon

Dacty

Beoordeling moeilijk omdat de camping vol was. Deze week een regatta. Maar het echt vriendelijke meisje verwees ons naar de andere camping in Silkeborg. Daar was voldoende plaats. Vanwege de behulpzaamheid en het meedenken 4 ***

Nog geen foto's

Gudenaens Camping