Mooi voor een bezoek aan Kopenhagen. Bij Amarken gratis parkeren en dan kan je met OV (kinderen gratis) heel het centrum door. Op de locatie veel camperplaatsen, niet alleen bij het water maar ook op de grote parkeerplaats is stroom. Tip: je kan hier heerlijke frietjes halen!

Campertje4us

een prima plek om te overnachten enkelt jammer dat wij nog geen terug storting van het ingeleverde kaartje hebben ontvangen wij stonden hier 11 -07 -2023

beertje

Prima plek om te overnachten. Bij haven kantoor staat de automaat om te betalen. Overdag kan is de havenmeester aanwezig

Greve Marina Hejren