Gemengde gevoelens bij deze camping. Het is een schitterende locatie en de indeling van de camping is erg speels. Wel een beetje krap. Helaas worden de faciliteiten niet voldoende schoongemaakt en is het een vieze boel. Ook is de prijs van 90€ voor 2 nachten is aan de hoge kant.

• september 2021

Prima plek, alles is aanwezig. Schoon. We zaten op de eerste rij. Het was vrij smal, door de wandelpaden die langs de eerste rij liepen, had het een beetje het dierentuingevoel.

• september 2021

Relaxte sfeer op deze camping. ‘Strand plads’ is fraai! We hebben genoten van zeezicht en avondrood. Mooie wandeling (5km rondje) naar de nabijgelegen grafheuvel ( ruim 100 meter boven zeespiegel). Verder niet veel te beleven in omgeving. Was heel fijn voor 2 nachten.

Sanddobberne Camping