Nu kost het 220 dkr. De plaats is prima voor kinderen - veel dingen voor kinderen; nieuwe speeltuin - speel floorball (geen bal) speel tafeltennis. Strand zo fijn!

Ole-Eckholdt

perfect voor ons, we waren er om 11.30 uur in de ochtend, toen reed de eerste weer door. Midden in de jachthaven met alles wat de camper nodig heeft. Elektra, toilet, douche etc. wordt bij de automaat afgerekend met een kassabon en een code voor het sanitair. De tuit is ideaal voor honden.

Autocamperplads Karrebæksminde Inderhavn