Deze sitecode is niet de Camping. Water geloost en vers water getapt. Gat in de grond voor grijs water ook gebruikt voor wc te lozen ging prima en schoon achter gelaten.

Johan_en_Sophia

Grote camping met prima voorzieningen. Sanitair is netjes en schoon. Leuk restaurantje, maar geen hoogstandjes qua gerechten. Wel goed eten. Voor ons wat te massaal deze camping, al kun je wel erg mooi rond de camping wandelen en de brug bewonderen e.d.

Ayla1106

ideaal. wc legen en vuil water. schoon water vullen én vuilnis. alles wat je nodig hebt 👍

• Storebæltsvej 70

4220, Korsør, Denemarken