Prima, keurig verzorgde camping met ruime plaatsen. Het sanitair is netjes en schoon. Één heren- en één damesdouche voor de hele camping is niet ruim bemeten. Maar zelfs in de vakantie tijdens ons verblijf was het niet druk.

Ton-en-Margo

we verbleven hier voor een nacht. Prima, ruime plaatsen, verzorgd sanitair, weg vlakbij, maar 's nachts totaal geen last van gehad. Met de fiets waren we in 5 minuten in het centrum. Bij de jachthaven vind je een prima restaurant direct aan het water. jammer dat er geen wifi is.

• september 2019

Goeie degelijke camping waar op apart veld de campers staan. We hebben die 2 plekken voor de slagboom niet gezien. Camping is veelal jaarplekken van caravans, maar dat geeft wel een leuke sfeer. Mooie omgeving (bos) voor wandeling met de hond. Goeie douche en keuken voorziening

• september 2019

Lystskov Camping