Leuke natuurcamping waar je zelf een plekje kunt zoeken. Het sanitair is gedateerd maar wel schoon buiten het hoogseizoen. Broodjesservice aanwezig.

Avontuur66

We verbleven hier voor een nacht en waren gerangschikt op 41. Alles was voldoende voor ons. 5 sterren dat er een online boekingssysteem is waar je de plaats kunt kiezen! Dat wens ik nu voor elke plaats. We zouden terugkomen!

arie82

Zeer mooie natuurcamping, geweldige locatie. Sanitair onvoldoende - 3 familiebadkamers (meestal bezet), anders voor iedereen 2 douches en 3 toiletten voor mannen en vrouwen.

Møn Strandcamping - Ulvshale