Vriendelijke campinguitbaters , niet de goedkoopste maar wel het geld waard . Mooie sanitair , smorgens kan je verse pistolets kopen . Aan een haventje en vlak bij een klein bos .

Bonaventutie

Het toont maar weer eens aan dat de prijs niet de doorslaggevende factor is voor de kwaliteit. Plaats schaduw of zon veel goed gazon, toilet super, douches 5 kronen 2,5 minuut. Wij zijn zeer tevreden!

Highlaender

Heel vriendelijk onthaald op deze fijne camping. We kregen een plannetje en mochten rustig gaan rondkijken. We kozen een mooie plek met uitzicht op de haven, zee en de Dodekalitten (plaats 416). Sanitiar in orde.

Kragenæs Marina Lystcamp