Wat een heerlijke plek, aardige eigenaar met een geweldig landgoed waar je in de ochtend reeën en hazen kunt spotten. Rustige omgeving, beetje geluid van de weg, maar niet storend. En een mooie prijs 100DK zonder stroom.

Voortuin

Prima camperplaats . Je kunt kiezen tussen een plek op het veld of tussen haagjes. Drinkwater en stroom zijn er; verder geen voorzieningen. Meertje om in te zwemmen. Wij stonden er met twee campers.

• april 2023

Camperplaats zoals wij ze graag hebben, rust, grote plaatsen en onze honden zijn welkom, in mei stonden wij er alleen.

• april 2023

Minnislyst