• november 2022

Bij ons bezoek in november 2022 is het Autocamper bord verwijderd. Waarschijnlijk niet toegestaan. Maar op Rådhusplatsen, 100 meter verderop, is het GRATIS voor autocampers van september tot juni. Skagen is het hele jaar door prachtig!

• oktober 2022

Schitterende plek!!! We mochten vlakbij de haven parkeren vanaf 1 september. Bovendien gratis dan!! Geen voorzieningen. Heerlijk en betaalbaar visrestaurant. Je kan alle kanten uit voor fietstochten!

• juli 2019

Sta hier verschillende keren in oktober 2018. Geweldige plek. Vrij rustig 's nachts. De gratis wifi werkte goed. Het beste ding over het geheel is de viswinkel recht op het plein. Hij wordt ook goed bezocht door de lokale bevolking.

• november 2022

• oktober 2022