Briljant, we hadden graag langer willen blijven, maar dan moesten we de volgende ochtend de veerboot nemen. De plaats is erg rustig en beschermd tegen de wind. Toiletten in de directe omgeving.

Visar

zie recensie van 2 augustus. 23. een juweeltje maar de hoeveelheid ruimte is zeer beperkt, vooral voor grote/lange campers

feichtlhuber

Fantastisch! Een pareltje in de duinen. Op de fiets prima naar Skagen en noordelijkste puntje van Denemarken te fietsen. En direct over het duin op heerlijk strand waar je kunt genieten van zwemmen en zonnen.

• Damstedvej

9990, Skagen, Denemarken