Aankomst om 12:30 uur, op de bel gedrukt en een nogal norse dame vertelde dat we moesten wachten tot 14 uur want ze moest de toiletten schoonmaken, geen klantvriendelijkheid dus rechtsomkeer gemaakt

• augustus 2021

• juli 2019

Zeer mooie camping niet ver van het meer. Door sanitaire voorzieningen waren schoon en voldoende, vriendelijke service bij de receptie. Broodvolgorde mogelijk. De snelweg is een beetje te horen, maar dat stoort niet. We waren op doorreis en een nacht hier.

• augustus 2021

• juli 2019