Mooie plaats met een prachtig uitzicht op de brug. Heel vriendelijk aan de receptie. Mogelijkheid om brood(jes) te bestellen. Kortom een toplocatie wat de hogere prijs verantwoordt.

LindaSC

sluit me aan bij mijn voorganger alles top alleen de prijs is nu 300 DKK.

• april 2023

Fijne plek aan het water met uitzicht op de brug. Aan het water op het kleine strandje 3 fossielen gevonden. Super sanitair, warm, schoon en ruim. Aardige beheerders. Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard.

LindaSC

sluit me aan bij mijn voorganger alles top alleen de prijs is nu 300 DKK.

• april 2023

Camping Mønbroen