prima camping, goede ruime plaats . Direct aan het strand. Bij droog weer ook geschikt voor zwaardere campers! Goede ontvangst en zeer net sanitair, broodjes op de camping. Wij hadden prachtig weer en het geluk om een mooie zonsondergang te zien. Buiten de camping zijn we niet geweest.

Ap&Nic

Prima camping, wij stonden net achter het duin en hadden een geweldige zonsondergang. Het sanitair is zeer goed, er is een leuke speeltuin voor de kinderen en het strand en het water zijn zeer schoon en geschikt voor kinderen.

Camperfreunde

Vriendelijke camping pal aan het strand. Veel vaste gasten. Zorg als het even kan dat je achteraan op de camping staat, tegen de duinrand. Bij goed weer prachtige zonsondergangen. Sanitair is top en winkeltje heeft van alles en nog wat.

Bjerge Sydstrand Camping