AnTeg

Een mooie, ruime en rustige plek. Sanitair wordt oud, maar schoon! Het uitzicht op het water zou mooier zijn als het grasveld voor de staanplaatsen gemaaid zou worden. Met de fiets bent u snel en veilig in Sonderborg of de ferryterminal. Over het algemeen vonden we het erg leuk.

Binelanz

prima plaats voor het geld , grote ruime plaatsen , net en goed sanitair en de kinderen vonden er een leuke speeltuin bijzitten ! dorpje is op zich weinig bijzonders , leuk wandelparkje bij het slot.

Augustenborg Yachthavn