Matig, sanitair is niet veel. Je hebt wel al de voorzieningen maar moet overal voor betalen. Jammer dat er niets beter in Billund is.

CamperDenSun

Prima camperplaats met de fiets 15 min bij legoland. Goed fietspad. De prijs blauw ticket is inmiddels 15 euro en 5 euro stroom. Stonden uit de wind achter de loods. 2 nachten hier gestaan. Heerlijk rustig.

op-ten-noort

Op zich prima plaatsen voor een schappelijke prijs. Alleen zou ik de eigenaar aaraden om meer sanitaire voorzieningen aan te leggen. Ideale uitvalsbasis voor Billund en directe omgeving. Wij stonden aan de voorkant en daardoor ook mooi uit de wind, konden lekker buiten zitten.

Billund Autocamperplads