Heel fijne ontvangst door aardige dame die alles duidelijk in het Engels aan ons heeft uitgelegd. We kregen een heel fijn plekje met uitzicht over zee op een goed verzorgde camping een aanrader!

Jelle-de-Fries

Idd een heerlijke camping vlakbij het water. En de hond is meer dan welkom, de eigenaresse kwam tijdens haar avond ronde nog even langs met een koekje voor de hond, tja dan is de hond natuurlijk superblij. Sanitair prima, en legen toilet, en vuilwater kan er ook. Wifi gratis.

Twirre2021

Vriendelijke ontvangst en behulpzame uitleg met wandel en fietsroutes. prima camping met alles erop en eraan en goed gelegen. wij troffen helaas slecht weer maar hadden beschutting achter de hoge bomen

Sinebjerg Camping