• december 2023

We kwamen hier 29 december. Ze waren niet echt open en warm water was al afgesloten. Maar heel aardige mensen. We mochten er wel staan en in de vakantiewoning douche en toilet gebruiken. Mooie, stille plek, lekker uit de wind.

Whitelinefever

Beste "Whitelinefever", Hartelijk dank voor uw bezoek. Het was een genoegen u te ontmoeten en ik ben blij dat we erin zijn geslaagd een oplossing te vinden, zodat u bij ons kunt overnachten. Ik hoop dat u een geweldige reis door Jutland zult hebben en ik wens u een gelukkig nieuwjaar. Met vriendelijke groet Lis, LOasen Vesterhede

heerlijke camping, met een aantal kampeerplaatsen als een aantal appartementjes. alles ziet er heel netjes en verzorgd uit. vriendelijk ontvangst. grote en hele nette Keulen met alle benodigdheden. Veel speelgoed, zowel voor binnen als buiten voor de kinderen en een mooie speeltuin. Ruime plekken.

• december 2023

LOasen Vesterhede