Rustige camping bij het plaatsje Kerteminde. Veel vaste caravans. Vriendelijk welkom. Klein winkeltje met broodjesservice. Sani schoon, warme douches tegen betaling.

Ruba

Dicht bij de stad. Vriendelijke ontvangst. Ruime plaatsen en schoon sanitair, maar niet erg veel. Het overgrote deel van de plaatsen is bezet door caravans met een seizoensplek. Geen luxe of mooie camping, maar prima voor een paar nachten.

Reiziger99

Fijn ontvangst. Receptionist was heel vriendelijk. We hadden een mooi plekje en het sanitair was netjes en schoon.

Kerteminde Camping