Aangekomen in de stromende regen. De volgende dag ontdekten we pas hoe mooi deze camping gelegen is. Heerlijk strand om te zwemmen met prachtig uitzicht. Omgeving heerlijk om te wandelen over de kliffen.

Twiduusje

Rommelige camping maar het uitzicht vanaf het grasveldje aan de kliffen was echt wel prachtig. Daarom toch nog 3 sterren.

Thor&Isabel

Leuke camping met ruime plekken. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Het sanitair is schoon. Klein winkeltje met o.a. broodjesservice . De omgeving is prachtig, het is zeker de moeite waard om naar Fyns Hoved (uiterste punt) te gaan.

Fyns Hoved Camping