plek op het grind rustige plaats vriendelijk ontvangst sanitair schoon nu DK 100

• augustus 2020

We verbleven 3 keer met onze 2 honden in de tuin. Het maakt allemaal een zeer schone en nette indruk. Voor het verkennen van het schiereiland als de ideale plek voor ons. De telefoniste is erg vriendelijk en spreekt goed Duits.

• juli 2019

Camperplaats op grint bij boerderij.Informatieboek waar alles te vinden is staat tussen regenpijp.Ook in nederlands beschreven. Wij betaalden op 12 juni 2019 €7 of dk50. Je kunt vuil water lozen en toilet legen.Prima plaatsje.

• augustus 2020

• juli 2019