mooie camping, proper, vriendelijke ontvangst.sanitair is proper maar lauw water . 1 overnachting met mh zonder stroom 45euro( teveel naar mijn mening voor 1 overnachting)

michaelghoos

HOI, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u een fijn verblijf heeft gehad. We zijn normaal gesproken niet duur, onze prijs in het hoogseizoen is DKK 120,- per volwassene per nacht en kinderen sterren vanaf DKK 40,- en de elektriciteit wordt betaald per verbruikte KWh en de prijs is DKK 5,50 per KWh. De staanplaats, douche, toegang tot groot waterland is bij de prijs inbegrepen. We hopen dat we u een andere keer weer mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mogens CampWest

• mei 2022

rustige camping, vriendelijke eigenaar, schoon sanitair.

koosgasman

Hoi, Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden. We zijn blij dat je een geweldig verblijf hebt gehad. We hopen dat je terugkomt. Met vriendelijke groeten, Mogens CampWest

• september 2018

prima camping voor de rust. goed sanitair. eigenaar vriendelijk en binnen 5 minuten bij de receptie. voor de rest heb je er niet veel,de visvijver is leeg, voor de kids een speelveld de rest moet je buiten de camping zoeken

• mei 2022

rustige camping, vriendelijke eigenaar, schoon sanitair.

• september 2018

CampWest