Ik sluit mij aan bij de vorige schrijver. Had de hoop dat de situatie verbeterd zou zijn na zoveel jaar, maar niets is minder waar. Ik zal u de details besparen maar het is hier te walgelijk voor woorden.

• september 2019

Chemische toiletafvoer is een Gulli in de grond. Volledig geblokkeerd en absoluut walgelijk. Je kunt het niet openen zonder handschoenen zonder je handen vol te hebben! Drinkwater kan alleen worden afgetapt via vaten als er geen afzonderlijke slang is, want er is hier niemand!

• juli 2018

Vi var på den södergående sidan av motorvägen och det fanns det man behövde för att fylla och tömma. Man ska åka igenom bensinmacken. Det vore bra om någon kunde komplettera med om det finns på norrgående.

• september 2019

• juli 2018