We kwamen aan toen de receptie gesloten was en hebben een rondje over de camping gelopen. Zijn daarom doorgereden naar andere camping die wel gasten ontving in lunchtijd. Bij deze “ receptie is gesloten tussen 13.00-14.30 uur” Handig als dit bij de beschrijving staat.

PösslDuo2022

Fijne camping maar veel te duur! 321 DKK Aardige eigenaar. ACSI card is niet meer geldig.

Frank.Jenny

Super verblijf. Warm welkom, overal netjes en schoon. spacipus standplaatsen voor campers, wij hebben een 9,3 m en hadden er geen last van. Vers water op de kampeerplekken is erg handig. De gratis kruiden bij de keukenfaciliteiten geven net dat beetje extra. Welkom terug.

Grønninghoved Strand Camping