• september 2021

Alleen tegen contante betaling kan je hier staan, ook geen euro's Zonder leegmogelijkheid en zonder elektrisch, koste het 150 kronen. Waarbij de opmerking dat je dan in de camper de wasgelegenheid moest gebruiken. Wij zijn maar weggegaan. Kortom geen aanrader. Yge en Geertje

• september 2019

De vermelde verhoging van 100 DKr: bovendien 35 DKr per persoon.

• juli 2019

Elektriciteit niet aangeboden, er was meer aandacht voor appartementen en een schuilplaats dan voor campers.

• september 2021

• september 2019

De vermelde verhoging van 100 DKr: bovendien 35 DKr per persoon.

• juli 2019

Fuglsang Ferie