• december 2023

Beetje rare plek, tussen de bloembakken naast een boten stalling. We zijn doorgereden.

Whitelinefever

heb er afgelopen nacht gestaan. zeer rumourige plek. je hebt er veel last van autos en mensen die voorbij komen snachts. beslist niet voor herhaling vatbaar.

• mei 2022

Een oké CP om de stad te bezoeken. Toilet legen vuilwatertank legen schuin tegenover de CP bij de witte botenkraan. Ook te gebruiken als je op doorreis bent. Stroom en drinkwater op de CP.

• december 2023

• mei 2022