Heel vriendelijk ontvangen. We zijn eerst langs een service punt gereden om te lozen. De tip voor de Silkeruten van Birgit was heel goed. Wij hebben hem op de fiets gedaan. Leuke afwisselende route!

Farmall

Ongezellige plek wij vinden van niet. Scherpe steentjes. grind. schoenen aan. Fietsen op de oude spoorbaan. leuk Stadje Silkeborg. wij hebben ons vermaakt. Inderdaad geen mogelijkheid tot legen toilet en grijs water.

Campimero

geen gezellige plek maar de omgeving is des te mooier. we mochten in de achtertuin zitten van de vriendelijke eigenaresse. mooie tip voor fietsroute gekregen.

• Gothenborgvej 2

8653, Them, Denemarken