Wij betaalden DKK 155 - elektriciteit, wifi bad/toilet incl. Leuke plek met mooie zitplaatsen en goede faciliteiten. We hebben een prachtige zonsondergang meegemaakt

MPViking

prijs inmiddels 175 dkk. .inclusief stroom,douche,water,afvoer en een fiets. 4 plaatsen , na 17.00 nog 2 plaatsen. prachtige plaats ,levendig en gezellig.

• oktober 2022

we waren hier in oktober. Er zijn nu max. 7 parkeerplaatsen in de haven. Prachtig uitzicht op het water met zonsondergang. Superrustig. Goede wifi is incl. nu in oktober is bijna alles gesloten. Fisk&Grill is open, maar gesloten op dinsdag en woensdag. We vonden het leuk.

• oktober 2022

Lohals Havn