We kwamen om 12 u aan maar konden pas om 15.00 u naar binnen. We vroegen om de slagboom te openen zodat we geen 3 uur hoefden te wachten en dan later inschrijven. Dit was onmogelijk dus zijn we maar doorgereden. Antoon van der Sterren.

antoonvandersterren

arriveerde nadat de receptie was gesloten. zeer heuvelachtige en langgerekte camping. moeilijk voor campers om vlak te zijn. We vertrokken zonder meer, iemand die een beetje walgde

guybea

Geweldige ontvangst mooie parkeerplaats niet ver van de stad Sanitaire voorzieningen zijn in goede staat 2 nachten incl. elektriciteit = 590DKK ca. 80€

Vejle City Camping