In de winter is dit zeker geen optie! De botenstalling is waar we aannemen dat de camperplaats zou zijn. Wij gingen verder.

• maart 2023

er zijn geen plaatsen in de winter zijn ze vol met boten het is tijdverspilling om naar Vordingborg te rijden als er geen staalplaatsen in de stad zijn

• december 2022

€ 190 incl. BTW stroom . Na een doorverwijzing van een hele aardige dame parkeerden we voor het clubhuis, vanwaar we stroom kregen op het terras, en hier was ook een mooi toilet met douche.

• maart 2023

• december 2022