Parkeerruimte is goed, dichtbij de Terme en de Rewe. Aan- en afvoer, evenals elektriciteit, zijn gratis, maar de parkeerduur wordt nauwgezet in acht genomen. We kwamen 's ochtends en vertrokken 's middags. Een verblijf van 29 uur kostte € 45,- voor ons tweeën. Gekheid. nooit meer.

Pia_

redelijke Camperplaats, alle voorzieningen, is bij een kürort, grote supermarkt naast CP. en een fijn restaurant op 3 min lopen.

jeanthe

De CP is in 2 plekken verdeeld, een met stroom achter de slagboom en een zonder stroom voor de slagboom. De Rewe super ligt ernaast. Wel veel geluidsoverlast van de snelweg dag en nacht. Fietsen langs de Rijn op onverhard pad, bv Weil am Rhein. Eigenlijk dure CP, omdat het een kuuroord is?

• Badstraße 14

79415, Bad Bellingen, Duitsland