PenT

we komen hier al vele jaren. de plaats is op zich prima, maar langzaamaan is het waanzinnig geprijsd. voor de plaats nu 13 euro plus 3 euro,,toeristenbelasting,,. Waarvoor? Elektriciteit per kW 1 euro is ook schandalig. We zullen niet zo vaak terugkomen, naar mijn mening afzetterij.

elzie

Mooie plek met bomen, grote en middelgrote plaatsen zijn gedeponeerd in de prijscategorie! Plaatsen zonder satellietontvangst! Elk jaar zijn het plein en het bad gesloten wegens verbouwing! Sluit op 26-30 juni 2023!

Sonnenhof Therme