• januari 2022

We verbleven op deze plek in januari 2022 en voor deze prijs kunnen we het absoluut niet aanbevelen. Een groezelige plek direct aan de doorgaande weg. Dat hoef je niet onder ogen te zien

• januari 2022

waren er in december 2021 ik zal niet lang naar zo'n verwaarloosde parkeerplaats rijden en dan 10,20 € betalen alleen voor parkeren is een wang

• september 2021

Plek met alle voorzieningen aanwezig, elektra water en lozen. Let op, op dit moment Sept 2021 is echter 50% van de CP afgesloten door wegwerkzaamheden.

• september 2021

Wohnmobilstellplatz Dorfsagemuhle