Onvriendelijke ontvangst, langs drukke weg, lawaai, geen fijne plek om te zijn. Er wordt veel gewoond in oude aftandse caravans. Sanitair zag er wel schoon uit en je kan chemisch toilet legen. Geen aanrader

saninfrance

even overheen gereden en vertrokken. deze Camping zou niet op deze app mogen staan

Tonny-Christa

Goede plaats voor een nacht maar beetje vergane glorie. Wij betaalden voor een nacht € 25, camper €10, per persoon €6, stroom €3. Hebben daar prima en rustig geslapen. Restaurant was gesloten tot 28 mei, dus niet geprobeerd.

Campingplatz am Eichelberg