mooie camping met goed sanitair. Op het moment dat wij er zijn, zijn de andere faciliteiten nog gesloten. Wel moeten wij voor de kleinste plek met stroom €37,20 afrekenen. Dat weerhoudt ons ook om hier nog een keer terug te komen. zeker buiten het seizoen.

Noosa

Super geholpen hier, ondanks te late aankomst bleek de eigenaar bereid om ons op goed vertrouwen telefonisch te helpen. Plek geregeld, poort geopend en na nog een extra belletje ook de elektriciteit ingeschakeld. Verder een keurige en mooie plek aan deze uitloper van de Rijn.

Inselcamping Kollersee