LET OP!!! hier word geen onderscheid gemaakt zoals ze adverteren!! ongeacht waar je staat met de camper, je betaald p/p+per camper+sanitair gebruik+ toeristenbelasting en voor je hond 3.- euro per nacht. Totaal 28,= euro per nacht Oplichterij noem ik dat

Monsmaatjes

Ongelooflijk hoe sommige mensen gek worden van 2€. De plek kost 20€ voor 2 personen. Als je de sanitaire voorzieningen wilt gebruiken, betaal je €5 extra. En de hond kost 3€, maar je mag de hondenren gebruiken. Ik heb medelijden met haar man. Hij was erg in verlegenheid gebracht door haar verschijning bij ons, je kon het duidelijk in zijn gezicht zien.

we hebben hier een prima overnachting gehad. Het is wat gedateerd maar de gastheer is bijzonder vriendelijk!

Hartelijk bedankt :-)

• mei 2022

vriendelijke camping loopafstand van leuk plaatsje en basic maar prima & voordelig campingrestaurant

GKR

Hartelijk dank voor de vriendelijke recensie :-)

Hartelijk bedankt :-)

• mei 2022

GKR

Hartelijk dank voor de vriendelijke recensie :-)

Natur&City Camping Ellwangen