• september 2020

Nette ontvangst. Super sanitair. Restaurantje naast de deur prima prijs kwaliteitverhouding. Hulpvaardig. met enkele vaste gasten leuke avond gehad. tijdens ons verblijf te nat om te wandelen maar dat is hier zeker goed mogelijk. Ook leuke uitdagingen voor mountainbikers....

• augustus 2020

Bleef 1 nacht. Heel rustig weilandplaats. Vriendelijke ontvangst.

• juli 2020

de locatie sprak ons niet aan; de 2 camperplekken buiten de poort waren ingenomen door twee smoezelige stacaravans; camping zelf erg druk (vacantietjjd)

• september 2020

• augustus 2020

Bleef 1 nacht. Heel rustig weilandplaats. Vriendelijke ontvangst.

• juli 2020

Camping Hirtenteich