09-08-23 hier geparkeerd als tussenstop. we kwamen redelijk laat aaan. er stonden nog campers, dat geeft altijd een veiliger gevoel. overvolle vuilbakken. redelijk rustig.

peggyblo

Een parkeerplaats bij de midgetgolf baan, een meertje waar je kan waterfietsen, botanische tuin en een prachtig park. Maar…. je mag hier max 10 uur staan. Je moet je aankomsttijd aangeven met je parkeerkaart. Ze komen controleren, foto’s maken en bekeuren.

• september 2020

4,5 km van Freiburg. Perfecte parkeerplaats om de stad te bezoeken en gratis. Met de fiets 15 minuten van het centrum. Het is beter om vroeg in de ochtend of middag aan te komen. Omdat er overdag veel auto's rijden. Er is wat afval en recyclingafval

• september 2020

• Hofackerstraße