• april 2023

Rustige parkeerplaats met veel wandelingen in de buurt. Het kost 10 euro, alleen te betalen met de Parkster-app, zelfs als ik die niet had, was het gemakkelijk te downloaden en te betalen. De afvoer van grijs en zwart water is uitstekend. Betaalde stroom. Dit seizoen waren we maar met z'n drieën.

aliciuzza

10 euro, stroom ook apart betalen. chemisch toilet gratis, vers water kost extra. vuil storten. op grind. valt beetje tegen! dus niet gratis. app downloaden en creditcard nodig!

Frommel40

Parkeren tegen 10 euro betaling via de Parksterapp. Stroom is verkrijgbaar via 1 euro munten. Parkeerplaats is schoon en het is er rustig, prima voor 1 nacht.

• april 2023

Im Käppele - Linsenhofen