Nieuwe camperplaats bij een nieuw zwembad. Heel mooi aangelegd allemaal, en ook heel rustig. Ondanks de bouwactiviteiten overdag. Wij betaalden 5 EUR met 2 personen. Prima!👌

Fam.-Van-den-Berg

mooie plaats, stroom 1€ per kW wat veel te veel is. plaatsen niet afgebakend waardoor er gewoonlijk maar zeven I. p. v. acht kunnen staan zo'n komt tegen de avond van de verkeerde kant, dus geen schaduw. indien men de stroomprijs Veem inderdaad en de plaatsen afbakening vijf sterren

Gert---Gaby

Goede CP. Nieuw aangelegd. Ruime plaatsen. Supermarkt op loopafstand. Goed uitgangspunt voor wandelroutes. Voorzieningen die je als Camperaar nodig hebt zijn voorhanden. Toilet en eventueel douchen mogelijk, tijdens openingstijden van zwembad. Wij vonden het een fijne plek om te verblijven.

• Schanze

77756, Hausach, Duitsland