Leuke plaats voor tussenstop onderweg naar Oostenrijk. Om 22u aangekomen en om 9u weer weg.

Lut-en-Dirk

Altijd fijn een gratis plek. Wij waren hier op een woensdag en om 4.30 ‘s morgens begint het verkeer al op de vrij drukke weg. Snelweg konden wij bijna niet horen. Op weg richting snelweg zit een bakker op de rotonde die een goed ontbijt verzorgt.

Hadit

prima locatie, 2min. van de snelweg 8 af. ideaal voor doorreis. rustige omgeving. voelde veilig.

• Aichelberger Straße 92

73271, Holzmaden, Duitsland