leuke plaats om te staan. Rustig mooi omgeving en een goed restaurant. leuke ontvangst en zeer vriendelijk.

Bigbos

Goed. Op verzoek van onze dochter zijn we hier weer beland... 😊 Sinds 2019 is de plek € 5 duurder geworden - maar het landschap is simpelweg niet veranderd. Het is er rustig, een geweldig wandellandschap en je kunt in het hotel goed eten. Dus we komen terug.

Marc-P.-aus-W.

Super plaats met alles op en aan. Alles is voorhanden. Heel goede WiFi. Zeer zeer mooi wandelgebied. Wij komen zeker nog eens terug.

Hotel Restaurant Schöne Aussicht