Cherry1601

Personeel te onvriendelijk Ik zal de plek niet meer bezoeken, de plek kost onder andere nu €12 24 uur elektriciteit €6 water 100l €2 te duur voor deze plek

• november 2022

Helaas is de ruimte niet meer fijn aangezien Jürgen weg moest. Geen wasmachine, douche, toilet, gastro en contactpersoon meer. Het V+E-station. het is een grap. Investeer wat geld voor een Beckmann systeem met een drive-through kanaal. Decennia lang verzilveren, maar niet investeren.

• november 2022

Wohnmobilstellplatz an der Breg