zeer grote ruimte! We hadden een heel smal, schaduwrijk plekje. Desondanks moesten we toch een toeslag betalen voor de grootte van de ruimte. We houden niet van de plaats en we zullen niet terugkomen.

anneschwimmen

Mega grote camping met alle voorzieningen , maar ook erg duur. hebben voor een camper met 2pers €51.00 betaald per nacht. wifi komt hierover heen, €1,00 maar bedroevend slecht.e ontvangst. Er rijd een busje naar het station ieder uur. Dan met de trein naar Lindau wat absoluut een aanrader is.

Ferienpark Gohren am See